FP serija

FP serija – tai giluminiai vibratoriai su lanksčia ašimi, o jų adatoje vibracinis elementas yra ne švytuoklės tipo ašis, o ekscentrinės masės velenėlis. Priešingai nuo aukščiau aprašytų modelių, FP serijos vibratoriai yra sukami tiesiogiai nuo variklio, kurio galia perduodama žarnoje esančia ašimi. Dėl didesnių trinties paviršių, šio tipo modelio giluminiai vibratoriaus guoliai tarnauja truputi trumpiau.

Modelis Adatos
diametras,

mm

Žarnos
ilgis,

m

Adatos
ilgis,

m

FP25 25 2,7-4-6 320
FP36 36 2,7-4-6 320
FP42 42 2,7-4-6 320
FP55 55 2,7-4-6 320

FP serijos vibratoriai yra sukurti su ekscentrinės masės velenėliu, ir taip pakeičia senesnės konstrukcijos “švytuoklinius” vibratorius. Pagrindinis serijos FP privalumas prieš senesnę konstrukciją su lanksčia ašimi (žr. paveikslėlį žemiau) – vibruojančioje adatoje nėra “slystančių” ir besiliečiančių dalių, todėl nėra trinties. Jų kuriama vibracija nesukelia “kalimo”, todėl nevyksta betone esančio cemento ir kitų medžiagų atsiskyrimas.

Ankstesnės konstrukcijos ašis (dešiniau) ir naujoji FP serijos ašis (kairiau):

Senojo tipo vibratoriai su švytuoklės tipo vibracijos elementais (paveikslėlyje modelis parodytas dešniau) turi guolyje (dešinys ašies galas) besisukančią ašį, o ašies dalis nuo zonos A iki B turi laisvumą.. B zonoje įvorės diametras yra didesnis už ašies diametrą, todėl besisukdama ir veikiama ekscentrinės jėgos ašis sukelia vibraciją (su “kalimo” požymiais). Kadangi šiuo atveju ašis sukasi apie 3500 aps./min, o dėl “kalimo” efekto vibracijos dažnis susidaugina ir gaunama maždaug 18.000 kartų per minutę dažnio vibracija. Šio dažnio vibracija gali sukelti cemento ir kitų betono sudedamųjų dalių atsiskyrimą. Be to, trintis atsirandanti tarp ašies ir įvorės mažina lanksčios dalies armavimo kordų stiprumą, taip pat dyla ašis ir įvorė. Šios trinties nugalėjimui taip pat reikalingas ir galingesnis variklis.

FP serija su ekscentriniu velenėliu – yra gera alternatyva sprendžiant “švytuoklės” tipo prietaisų trūkumus. Jiems užtenka silpnesnio variklio, jų ašių ir kitų detalių tarnavimo laikas – praktiškai begalinis. Tačiau šiems vibratoriams reikalingas variklis, galintis pasiekti mažiausiai 8.000 aps./min. Tą gali padaryti V9  elektrinis variklis, arba Honda VZ35 benzininis variklis. Ir nors toks apsukų dažnis vidaus degimo varikliui gali pasirodyti gan aukštas, taiču būtent šis variklis yra komplektuojamas su šiais vibratoriais jau kelis metus, ir puikiai tarnauja be gedimų ar kitų problemų – taigi yra patikimas ir ilgaamžis.

Šiam vibratoriui skirtas benzininis variklis VZ35, išvystantis 5.5 AG galią, kurio maksimalios apsukos 3500 aps./min – reikalauja integruotos paskirstymo dėžės, kuri padidina išėjimo veleno apsukas iki 8.000 apsukų per minutę.

Dėl žymiai didesnės masės ir už variklio sumontuotos perdavimo skaičių keičiančios greičių dėžės, VZ55 skirtas stacionariam nauodojimui, o VZ35 ir elektrinis V9 – nešiojamam vibratoriui.

Benzininiai varikliai šiems vibratoriams:

Modelis Galia,

AG

Variklis Apsukos Vibracijos
dažnis

1/min

Matmenys,

mm

Svoris,

kg

VZ35 1.6 Honda (4t) 8000 8000 310 x 240 x 300 6
VZ55 5.5 Honda (4t) 3500 8000 400 x 400 x 450 29

Elektrinis variklis:

Modelis Galia,

AG

Vibracijos
dažnis,

1/min

Įtampa Matmenys,

mm

Svoris,

kg

V9 1400 12.000 230V-50/60Hz 310 x 120 x 260 4.8

Visais Fastverdini klausimais prašome kreiptis:

Vadybininkė
Vadybininkas
Živilė Gaudėšienė
Rolandas Gaudėšius
Tel.: +370-686-87873
Tel.: +370-612-89588
zivile@salvis.lt
rolandas@salvis.lt