Turbinų remontas

Atgal

Pastebėjote, kad iš automobilio duslintuvo veržiasi juodi arba balti dūmai ir padidėjo kuro sąnaudos? Tai vieni iš pagrindinių turbinos gedimo požymių. Norint pašalinti gedimus, įprastai atliekamas turbinų remontas. UAB „Šalvis“ teikia profesionalų turbokompresorių restauravimą, remontą, gedimo darbai atliekami itin kruopščiai ir efektyviai. Žemiau aptarsime turbokompresoriaus gedimą ir kokių darbų dažniausiai prireikia šiam išspręsti.

 

Turbinų remontas Kaune

UAB „Šalvis“ dirbtuvėse atradus tam tikrą gedimą, gali būti atliktas profesionalus turbinų restauravimas. Dažniausiai sugedusioms ar susidėvėjusioms turbinoms reikia:

  • pakeisti fiksavimo žiedelius ar slydimo guoliukus;
  • taisyti ar pakeisti ašelę;
  • pakeisti sparnuotę;
  • pakeisti korpusą, jei šis įtrūko.

Šios paslaugos yra suteikiamos įvairioms transporto priemonėms. Po remonto taip pat pakeičiami oro, tepalo filtrai ir pakeičiamas variklio tepalas bei pamatuojamas jo slėgis. Šie žingsniai yra būtini po kiekvieno taisymo. Priklausomai nuo gedimo ir asmeninio poreikio, gali būti išvaloma ir variklio oro tiekimo sistema.

Sugedo transporto priemonė ir domina turbinų remontas Kaune, o gal tiesiog norite pasikonsultuoti? Drąsiai kreipkitės į mus jums patogiu būdu – telefonu, el. paštu ar atvykę į Kauno autoservisą. UAB „Šalvis“ savo srities specialistai atsakys į visus rūpimus klausimus ir padės nustatyti gedimo priežastį bei pateiks sprendimo būdus.


Kodėl reikalingas turbinų remontas?

Detalių taisymas gali būti reikalingas dėl įvairių priežasčių. Kai kuriais atvejais turbiną gali pažeisti šaltas oras, kartais ji nustoja dirbti dėl į filtrą patekusio svetimkūnio. Jei turbina transporto priemonėje jau naudojama kelis metus, gedimai galėjo atsirasti tiesiog nusidėvėjus tam tikroms dalims. Šiuo atveju įprastai atliekamas turbinų restauravimas, o kai kuriais atvejais, jei gedimai nepataisomi, rekomenduojama pirkti naują turbiną.

Turbiną vežti patikrinimui patariama tada, kai matosi melsvos ar baltos spalvos dūmai ir girdisi duslus garsas įjungus variklį. Šios problemos gali atsirasti ir dėl netinkamų vairavimo įpročių, pavyzdžiui, staigiai išjungiant variklį po važiavimo. Norint išvengti turbinų problemų, patariama nustatytu metu pakeisti tepalus, filtrus.

Kaip vyksta turbinų remontas?

Pirmiausia, norint turbiną remontuoti, turi būti atlikta visapusiška diagnostika. Tai reiškia, kad turbina turi būti išbandoma įvairiomis sąlygomis: taip patikrinama, kuri dalis iš tiesų yra sugedusi, ar nėra susijusių dalių gedimų. Pavyzdžiui, turbina gali neveikti dėl nefunkcionalaus oro filtro. Šiuo atveju reikia keisti filtrą, o ne turbokompresorių.

Jei atrandamas turbinos gedimas, atliekami šie veiksmai:

  • turbina išimama iš transporto priemonės ir išardoma;
  • radus gedimą, šis yra pataisomas arba sugedusi detalė yra pakeičiama;
  • turbinų kriauklės (korpusai) ir kt. detalės yra nuvalomi ir nusmėliuojami, kad nebūtų jokių svetimkūnių;
  • turbinos ašelės yra subalansuojamos;
  • subalansuojama turbokompresoriaus centrinė dalis („kartridžas“);
  • patikrinto dalys surenkamos ir turbina įdedama į transporto priemonę.

Specialistai, grąžindami pataisytą transporto priemonę, papasakoja apie atliktus remonto darbus ir pateikia patarimus, leisiančius išvengti gedimų ateityje. Be to, mūsų dirbtuvėse restauruoti turbokompresoriai gauna 1 metų garantiją. Tokiu būdu UAB „Šalvis“ patvirtina, kad suremontuota turbina veiks puikiai.

Kintamos turbinos geometrija: gedimo požymiai ir remontas

Moderniuose varikliuose dažnai naudojama kintama turbinos geometrija. Varikliui dirbant žemomis apsukomis išeinantis sudegusių dujų srautas nėra didelis, todėl turbokompresoriaus nepavyksta įsukti iki reikiamų apsukų. Norint tai išspręsti, naudojama kintamos geometrijos sistema.

Esant žemiems variklio sūkiams, valdymo sistema pasuka kintamos geometrijos plokšteles taip, kad susidarytų siauras, tačiau didelio greičio dujų srautas, einantis tiesiai į sparnuotės kraštus. Tokiu būdu pasiekiamas aukštas turbokompresoriaus sukimosi greitis esant sąlyginai žemiems variklio sūkiams ir pripūtimo efektas juntamas nuo žemų apsukų.

Dėl prastesnės kokybės kuro išmetamose dujose būna kenksmingų priemaišų. Šios nusėda ant turbokompresoriaus sienelių ir kintamos geometrijos dalių. Dėl šios priežasties ilgainiui geometrijos sparneliai pradeda strigti, tokiu būdu:

  • pakenkdami automobilio dinamikai;
  • išaugindami kuro sąnaudas;
  • padidindami dūmingumą ir kenksmingų dujų emisiją.

Esant šiam gedimui, turbina yra išardoma, visos detalės mechaniškai nuvalomos, nusmėliuojamos, nuplaunamos tam skirtomis cheminėmis priemonėmis. Tada detalės yra nušlifuojamos, kad visi sparneliai būtų vienodo aukščio. Surinkus matuojami visų sparnelių tarpai ir įsitikinama, kad jie yra gamintojo nurodomose tolerancijos ribose. Kai visa turbina surenkama, kintamos geometrijos sistema sukalibruojama vakuuminiu siurbliu arba elektroniniu tęsteriu (priklausomai nuo geometrijos valdiklio tipo).

Atkreiptinas dėmesys, kad kartais paprastesni meistrai turbinos geometriją valo neardydami turbokompresoriaus, o purkšdami tirpinančius chemikalus pro duslintuvo pusę ir išmankštindami judančias geometrijos detales. Taip pasiekiamas tik trumpalaikis rezultatas, nes didžioji nuosėdų dalis nėra pašalinama, ir dažniausiai vieno – dviejų mėnesių laikotarpyje turbinos geometrija pradeda vėl strigti.

Transporto priemonės tvarkymo kokybė priklauso tiek nuo servise naudojamos įrangos, tiek nuo specialistų meistriškumo. Tad atsižvelgę į situaciją, po turbokompresoriaus valymo suteikiame 6 mėnesių garantiją be ridos ribojimo. Tačiau praktika rodo, kad dažniausiai po mūsų remonto turbinos geometrija sklandžiai dirba mažiausiai 4–5 metus.

Prekyba turbinomis

Turbokompresoriai naudojami automobiliuose siekiant transporto priemonei suteikti papildomos galios. Tai padaroma tiekiant šviežią orą varikliui. Gavęs daugiau oro, variklis turi daugiau galios, nes atsiranda galimybė įpurkšti daugiau kuro, tad automobilis gali greičiau judėti, įgauti didesnį pagreitį. Tam, kad turbina sklandžiai veiktų, reikalingos išmetamosios dujos, kurių energija yra suka. Taigi norint užtikrinti, kad automobilis veiktų be priekaištų, svarbu pasirūpinti kokybiška turbina.

UAB „Šalvis“ gali pasiūlyti platų naujų turbinų asortimentą. Populiariausios firmos yra:

  • „Garret“;
  • „Holset“;
  • „Schwitzer“;
  • „KKK“;
  • „Mitsubishi“;
  • „Toyota“;
  • „IHI“.

Turbinas gali paveikti įvairūs veiksniai, varijuojantys nuo paprasčiausio svetimkūnio patekimo į vidų iki tokių, kurie atsiranda dėl vairuotojo kaltės ar susidėvėjus dalims. Turbinoms tenka didelis darbo krūvis, nes veikia itin aukštoje temperatūroje. Dėl to labai svarbu visuomet parinkti tinkamą tepalą, kuris užtikrintų turbinos dalių ilgaamžiškumą ir aukštesnę darbo kokybę. Jeigu pastebite tam tikrus gedimo požymius, tokius kaip besiveržiančius melsvus, juodus ar baltus dūmus, padidėjusias kuro sąnaudas, gali būti, kad reikia keisti turbiną. Profesionalus turbinų remontas Kaune suteikiamas UAB „Šalvis“ specialistų.

Kaip pasirinkti naują turbiną?
Tuo atveju, jeigu turbokompresorius nusidėvėjęs tiek, kad restauruoti jo jau nebeįmanoma, patariama įsigyti naują automobilio detalę. Norint parinkti jūsų automobilio varikliui tinkančią turbiną, reikia žinoti senojo turbokompresoriaus serijinį numerį. Pagal šį numerį bus parinkta tinkama turbina ir automobilis vėl veiks nepriekaištingai.
Kodėl mes?
Nesvarbu, įsigijote naują ar naudotą automobilį, bet kuria transporto priemone būtina tinkamai pasirūpinti. Sklandžiam transporto priemonės veikimui įtakos turi profesionalų atliktas darbas ir naudojama įranga. Žemiau pateikiame priežastis, kodėl turėtumėte pasirinkti mus.
  • Naudojame profesionalią modernią įrangą turbinų remontui (tikrinimo ir balansavimo stendus, elektroninius valdiklių skenerius);
  • Turime pilną metalo apdirbimo cechą. Jame išsukame nutrūkusias smeiges, šlifuojame turbinų precizinius paviršius, privedame prie tikslių remontinių matmenų, atstatome pažeistas plokštumas;
  • Turime 23 metų patirtį remontuojant turbinas. Tai leidžia ne tik kokybiškai atstatyti patį turbokompresorių, bet ir rasti tikslią gedimo priežastį: kai kurie automobiliai turi tipinių problemų su tepimo sistema (užakę tepalo paėmėjai ar turbinos tepimo vamzdžiai) arba – atpleišėjančiu įsiurbimo kolektoriumi ir t.t. Nustatydami tikslią gedimo priežastį ir ją pašalindami užtikriname, kad gedimas nepasikartos;
  • Esame kone vienintelis autoservisas Kaune, kuris pats ne tik remontuoja turbinas, bet ir nuima bei po remonto sumontuoja. Po remonto keičiame tepalus, tikriname tepalo slėgį, turbokompresoriaus tepimo sistemą, valdymo sistemą ir kitus parametrus. Taip išvengiame dviprasmybių garantijos taikymo atvejais, taupomas kliento laikas;
  • Priimame remontui tiek automobilius su sugedusiais turbokompresoriais, tiek nuimtas turbinas. Taip pat priimame turbinas iš kitų miestų per autobusų stotį ar siuntų kurjerius.
Taip pat svarbu paminėti, kad visiems atliktiems darbams suteikiame 1 metų garantiją. Tad tai vienos iš pagrindinių priežasčių, kodėl turėtumėte kreiptis į UAB „Šalvis“. Kokybiškai atliktas turbinų restauravimas ir remontas leis išvengti didesnių išlaidų ir rimtesnių automobilio gedimų. Žinoma, jeigu turbokompresorius yra neremontuojamas, siūlome platų automobilio dalių pasirinkimą.