Pro turbinas teka aukštos temperatūros išmetamosios dujos, todėl būtina užtikrinti, jog karštis nenugalėtų šio agregato metalo.
Dėl seno ar netinkamo tepalo turbinos velenėlis gali perkaisti ir sugesti. Dėl nešvarumų, patekusių į turbiną kartu su tepalu, sudyla ašelė, atsiranda disbalansas, pradeda pratekėti alyva ir tepimo sistemoje krenta slėgis.
Turbokompresoriai išeina iš rikiuotės taip pat ir dėl mechaninių pažeidimų. Kadangi turbokompresoriaus sparnuotės sukasi labai dideliais sūkiais (dažnai virš 100 tūkst. apsisukimų per minutę), todėl kiekvienas svetimkūnis turbinos viduje padaro labai daug žalos. To pavyzdžiu gali tapti pažeistas oro filtras, kuris praleidžia mechanines oro priemaišas (smėlio dulkes, mažus akmenukus). Turbiną taip pat gali sugadinti oro tiekimo sistemoje aplaidesnių meistrų palikti varžtai ar veržlės -jie varikliui dirbant atskrieja į turbinos šaltos dalies sparnuotę ir ją pažeidžia. Šiuo atveju sparnuotės nuolaužos gali patekti ir į patį variklį, jį sugadinti.
Karštos dalies sparnuotę dažniausiai sugadina iš paties variklio atskriejusios metalinės nuolaužos – tai gali būti vožtuvų, lizdų ar žiedų nuotrupos.
Dyzelinių variklių turbinoms kenkia ir prastos kokybės kuras. Dyzeline esančios kenksmingos sudegusios atskrieja ir prilimpa prie turbinos sienelių. Susidariusios apnašos strigdo sparnuotę, kintamą geometriją, dėl padidėjusios temperatūros gali lūžti turbinos ašis.